Hej!

Går i byggnadstankar och funderar på att bygga Onsalavillan 152. Undrar om det är någon som har fått priser på vad det skulle kosta. Eftersom sambon är snickare så tänker vi göra det mesta själva. Och vi har fått ett pris på stomrest med inredning, fast vi monterar inredningen själva. Priset på detta skulle bli ca. 830 000. Nu funderar vi på att bara köpa stomme, ingen inredning. Någon som har prisuppgift på detta?
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.