Vi bygger med dem just nu. Besiktning om en vecka. Allting har fungerat hyfsat för oss. Dock hyrde de in lokala snickare för snickerier inomhus istället för att använda sina ordinarie "gubbar" pga avstånd mm.
Kan komma med mer info efter besiktning kanske. Har du mer frågor får du gärna skicka dem
