Vi ska bygga ett Eksjöhus till hösten där entreprenören är Onsalagrävaren AB. Jag är därför intresserad av omdömen om denna firma, positivt och negativt från er som haft med dem att göra. Har själv hört både positivt och negativt om dem. Här på byggahus.se bara positivt:

(http://www.byggahus.se/forum/refere.../115491-mycket-noejd-med-onsalagraevaren.html).

Jag håller med om att det kanske oftare är de som har klagomål som skriver på nätet men det är ju lika viktigt att positiva kommentarer kommer fram.

Tacksam för era kommentarer!
 
Vi bygger med dem just nu. Besiktning om en vecka. Allting har fungerat hyfsat för oss. Dock hyrde de in lokala snickare för snickerier inomhus istället för att använda sina ordinarie "gubbar" pga avstånd mm.

Kan komma med mer info efter besiktning kanske. Har du mer frågor får du gärna skicka dem :)
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.