Hej!

Finns det någon som vet nåt om Onsala Grävaren i Göteborg? Vet att företaget gör mkt jobb åt Annebergshus här i Göteborg.

Men, hur är dom? Bra eller dåliga? Erfarenheter?

Otroligt tacksam för synpunkter och era erfarenheter!

Mvh
Björn
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.