2 367 läst ·
5 svar
2k läst
5 svar
Önneröd landvetter
Hmmm...Fiber (och kabelTV) skulle inte vart fel... Om man kunde få det till vettigt pris (vad nu det skulle vara)
Om en vecka flyttar vi in, utan fiber....
Om en vecka flyttar vi in, utan fiber....
Jag drar in ett extra 32mm PEX-rör för säkerhets skull. Jag ringde och pratade med Goth-net, som har en nod liggande i Skanskas område nedanför. Om vi är ca. 40 hushåll som är intresserade så gräver dom ner kabel/fiber och ansluter för ca. 20ksek/hushåll. Vad tror du??
40 hushåll.... Hmmmm..... Fixa lite lockande utskick till alla i området då. Kan kanske vara svårt att få med så många :-/
20´för att få fiber + kabelTV låter ju inte helt oacceptabelt annars..
20´för att få fiber + kabelTV låter ju inte helt oacceptabelt annars..
Ja, utbudet dom har är helt okej och visst skulle det vart skönt om man kunde slippa dessa eländesboxar.
Vet inte hur många villor det kommer bli, men det kanske ligger i närheten av det du säger.
Vet inte hur många villor det kommer bli, men det kanske ligger i närheten av det du säger.
Klicka här för att svara