Kollar på en villa där grundkonstruktionen är
Källare med betongsula/betongplatta. Dock noteras att för ca 15 år sedan att nuvarande ägare behövt "ompåla" huset. Jag är nyfiken på hur jag ska undersöka eller vilka frågor jag ska ställa för att inte göra ett riskfyllt köp. Vad ska man tänka på om man behövt påla om ett hus, till saken hör att jag inte tror husen i området/denna era brukade pålas övh.