Har letat på Bauhaus, K-rauta, claes ohlsons, byggmax och Jula.. Behöver innerhörnsbeslag för att fästa in bordsben i ett soffbordsunderrede.. Vanliga beslag för den typen av arbete.. Någon som vet vart man kan köpa dessa?

Lundell och Zetterberg brukar ju ha det mesta. Men de är bra på att ta betalt också. Fanns de verkligen inte på Bauhaus? Tycker att de har rätt många olika varianter av vinklar, plattjärn och beslag där.

Hittade på Theofils.. Kosntigt att dessa inte finns i något av de större varuhusen...

pinebar skrev:
Lundell och Zetterberg brukar ju ha det mesta. Men de är bra på att ta betalt också. Fanns de verkligen inte på Bauhaus? Tycker att de har rätt många olika varianter av vinklar, plattjärn och beslag där.
Nope, claes ohlson har haft men det har utgått.. Är sk sargbeslag jag skall ha...

Köp nåt gammalt bord på loppis för nån hundring och ta beslagen?

Fotografen skrev:
Köp nåt gammalt bord på loppis för nån hundring och ta beslagen?
Låter betydligt krångligare än att bara köpa lösa beslag? Ser inte riktigt vitsen med det då jag ändå bygger underredena själv...

Tokv41 skrev:
Tror inte vi pratar om riktigt samma typ av beslag..?

Jag pratar om sådana här..

[länk]
art 801147P hos http://www.specialbeslag.se/?page=specialartiklar
man får leta , de ligger en bit ner på sidan: rad 9 kol 2

Men det går skert lika bra med Biltemas

Där ser man, Biltema men tyvärr bara i en storlek.. Samma med Specielbeslag.. Behöver större beslag så det får bli Theofils.. Synd bara att ingen av de större kedjorna har dessa hemma...

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.