1 079 läst ·
3 svar
1k läst
3 svar
Omgivningstemperatur för vitvaror
Hej gott folk, vi tänkte köpa en extrafrys för bär, svamp och annat som man inte behöver komma åt direkt från köket, tyvärr har vi ingen plats i något uppvärmt utrymme utan vi tänkte ställa den i ett ouppvärmt utrymme som visserligen är isolerat så vi kan i värsta fall ha någon frostvakt eller dyl., kan man ha det så eller måste det vara uppvärmt utrymme?
d^_^b
d^_^b
Klicka här för att svara