Oj vad förvånande. Jag blir alldeles häpen. :surprised::rolleyes:
 
Men personalliggarna då?! :thinking:

Problemet är ju att det lönar sig att skita i alla regler. Regelverk drabbar bara de som är ärliga. Dom andra skiter ju i allt.
 
  • Gilla
tompaah7503 och 2 till
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.