Har en sedan ett par månader tillbaka och är nöjd, men har inte använt den hårt. Lasern hade jag hört var kass men jag gillade den skarpt. Funkar utomhus och var väldigt precis. Sågen är rätt stor, dewalt är smidigare. Jag betalade 1400 dkk på bygxtra.dk.