3 149 läst ·
2 svar
3k läst
2 svar
Omdöme av byggifrma
Hej,
Vi vill bygga en hel våning till på mitt befintlig hus och har fått kontakt av följande firmor. Jag är mycket tacksam om nån har erfarenhet av dem eller nån av dem och kan skriva lite omdöme/kommentar på dem.
Vi vill bygga en hel våning till på mitt befintlig hus och har fått kontakt av följande firmor. Jag är mycket tacksam om nån har erfarenhet av dem eller nån av dem och kan skriva lite omdöme/kommentar på dem.
- Renovatis AB
- Nordsjöhus AB
- Hubba Bygg AB
- HLF Fastighets AB
- BYGGSPETZ
- Robert och Stefan Bygg AB (RS Bygg AB)
Oobs, det är precis som jag är rädd för. Jag har läst nästan 100% varma rekommendation på Renovatis före idag, nu ser man lite balanserade bedömning.
Tack för tips och det är inte bara bra för oss, också för de andra kanske som oss undrar om samma sak. Gärna får mer tips av alla som har erfarenhet av dessa aktiva byggfirmorna, så vi kan få mer realistisk bilder av dem.
Och lägg en till här: Byggentreprenad & Fastighet i Europa AB
Mvh/J
Tack för tips och det är inte bara bra för oss, också för de andra kanske som oss undrar om samma sak. Gärna får mer tips av alla som har erfarenhet av dessa aktiva byggfirmorna, så vi kan få mer realistisk bilder av dem.
Och lägg en till här: Byggentreprenad & Fastighet i Europa AB
Mvh/J
Klicka här för att svara