N Nyrenoveraren #1 Medlem · 90 inlägg 18 mar 2006 12:09 Nyrenoveraren Medlem 90 inlägg 18 mar 2006 12:09 #1 Ska sätta ny panel som är obehandlad. Vad är bäst att använda? Oljefärg eller akryl?
lier #2 Medlem · Västerbotten · 1 346 inlägg 19 mar 2006 01:39 lier Medlem Västerbotten 1 346 inlägg 19 mar 2006 01:39 #2 Sj tänker jag nog måla mitt hus med en oljefärjad täcklasyr minst underhåll och sen slipper man skrapa. Bara att tvätta och måla.
Sj tänker jag nog måla mitt hus med en oljefärjad täcklasyr minst underhåll och sen slipper man skrapa. Bara att tvätta och måla.