Ska sätta ny panel som är obehandlad.
Vad är bäst att använda?
Oljefärg eller akryl?
 
Sj tänker jag nog måla mitt hus med en oljefärjad täcklasyr minst underhåll och sen slipper man skrapa. Bara att tvätta och måla. :D
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.