Fick från affären lacknaftabaserad lasyr och sedan vattenbaserad olja. Går det att blanda så?
 
Hej. Jag antar att produkterna är för utvändigt bruk. När oljan torkat har vattnet avdunstat. Mvh
 
M Micke R. skrev:
Hej. Jag antar att produkterna är för utvändigt bruk. När oljan torkat har vattnet avdunstat. Mvh
Ja precis, för utomhusbruk. Tyckte bara det var konstigt att blanda. Tack för svar.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.