Hej,
Oljade in mina brädor som jag ska byta ut snart men nu efter 1 vecka är dom fortfarande klibbiga. Nog har jag penslat på för mycket men tyckte dock inte att jag gjorde det. Är det bara och slänga dem eller kan man måla på dem ändå?. Akrylatfärg ska det målas med som slutstrykning, Lycke fasadfärg.