Hej!
Jag slipade och oljade mina golv (klassisk fiskbensparkett i ek, gammal sådan som det legat lack på) med Timberex dark walnut igår och idag drog vi på Osmo hårdvaxolja.
Nu tycker jag att det skiftar en aning i grönt. Kan det stämma och vad beror det på?
Kan jag ev göra något åt det eller är det bara till att börja om på nytt och slipa av golvet?
Med vänlig hälsning,