Enligt vår säljare på Myresjö i Göteborg så ingår olika saker i olika regioner. I vårt fall gäller det golvvärmen - nu säger han att den inte ingår. Hur ser det ut för er andra som bygger med Myresjö?

Vi skall bygga med Myresjöhus i Stockholm. Golvvärme är ej standard. Tillkommer ca 30 000 kr. Bottenarean ca 100 m2.

Ja som du vet Lena W så ingår det hos oss som bygger i Malmö regionen (eller ingår o ingår, vi får väl betala det någon annanstans 8) )

Jag vet att det skiljer sig åt med badrum o.dyl osså, har för mig att de nämnade att helkaklade badrum inte var standard i Norra Sverige av någon anledning (har för mig att de sa något i stil med att "de har inte de kraven där uppe" hmmm....)

Någon som vet om något annat skiljer sig?

:)

Jo, vi har ju upptäckt att det skiljer en del mellan Skåne och Göteborg. Konstigt, egentligen.

sofia_k skrev:
(har för mig att de sa något i stil med att "de har inte de kraven där uppe" hmmm....)

Någon som vet om något annat skiljer sig?

I Luleå ingår kakel och klinker i alla fall. Vilken märklig sak att säga, att vi häruppe inte har de kraven? Kvalificerat skitsnack ju! >:(

birgi skrev:
I Luleå ingår kakel och klinker i alla fall. Vilken märklig sak att säga, att vi häruppe inte har de kraven? Kvalificerat skitsnack ju!  >:(
Visst är det.. varför skulle det skilja kravmässigt mellan folk för att man bor ett antal mil ifrån varann.... :(
Det var kanske en gammal "skröna" vi fick höra...??

Är ni nöjda annars, vilket hus har ni??

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.