H Hlennart skrev:
Drar vad jag orkar men något håller dem fast
visa en bild framifrån
 
påbyggnadsringar sätter man väl i dosan bakom hela uttaget. Annars når ju inte stiften in?
 
E elmont skrev:
Ibland får man dra fronten en bit för att sedan lossa på skruvarna lite mer.
Där har vi nog lösningen.
 
pokasd Sljdhl skrev:
påbyggnadsringar sätter man väl i dosan bakom hela uttaget. Annars når ju inte stiften in?
Tänkte också på det men var ett nytt uttag så han måste nog få isär det ändå för att kunna koppla det, får väl hoppas han inser vart ringen ska sitta :)
 
Se till att skruvarna är lösa, dra (& eventuellt vicka lite fram å tillbaka) kåpan från uttaget,
 
  • Gilla
Mikael_L och 2 till
  • Laddar…
Demmpa Demmpa skrev:
Se till att skruvarna är lösa, dra (& eventuellt vicka lite fram å tillbaka) kåpan från uttaget,
[video]
Hippi, yeah!!
Tänk vad lite (mycket) muskelkraft kan åstadkomma! Problemet löst. Tack alla goa gubbar och experter för outtröttlig support och uppmuntrande stöttning!
 
  • Gilla
Demmpa och 1 till
  • Laddar…
Hjälp :dizzy:
Borde du inte låta någon annan pyssla med elinstallationerna :thinking:
 
  • Gilla
Dowser4711 och 1 till
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.