2 329 läst ·
15 svar
2k läst
15 svar
Ojämn temperatur i mitt Electrolux kylskåp ERE3500X
Sida 1 av 2
Hej Jag har ett annat problem med vårt ERE3500X kylskåp... allt fungerar perfekt, skåpet är tyst, displayen visar ingen felkod etc... Problemet är att tempen i skåpet är ojämn! +8 till 9 C högst upp mitten kanske +4 till 5 C
och längst ner nästan 0 till 1 C Har fått frysskador på vissa grönsaker ( paprika) längst ne i lådorna...
Displayen är på +6C Jag höjde lite så att jag kunde kompensera kylan där nere....
Nån idé ? Vad kan det vara och hur hjälper man av detta?
Tackar för all hjälp i förhand
och längst ner nästan 0 till 1 C Har fått frysskador på vissa grönsaker ( paprika) längst ne i lådorna...
Displayen är på +6C Jag höjde lite så att jag kunde kompensera kylan där nere....
går fläkten?L lajo92 skrev:Hej Jag har ett annat problem med vårt ERE3500X kylskåp... allt fungerar perfekt, skåpet är tyst, displayen visar ingen felkod etc... Problemet är att tempen i skåpet är ojämn! +8 till 9 C högst upp mitten kanske +4 till 5 C
om den gör det så är det kölmedelsläcka eller kompressortrötthet
Produkter som diskuteras: "fläkten"
Fläktar
Flytta förbrukad luft ut ur ditt hem med mekanisk frånluft. I den här samlingen hittar du vårt sortiment av badrumsfläktar, kanalfläktar och värmeflyttare.
Läs mer