Renoverare
· Kalmar län
· 2 600 inlägg
Svårt att avgöra hur mycket sämre funktionen blir men det ser oerhört slarvigt ut. Man måste ju inte anstränga sig jättemycket för att pappen ska ligga slätt. Jag skulle inte ha något förtroende för den byggaren.
Reagerar också på läkten de tillfälligt slagit dit. Förstås bra att säkra pappen så att den inte blåser loss men det borde göras genom att man smabbt och rappt får dit läkten som den ska sitta sen. Nu blir det ju en massa spikhål kvar när de lossar läkten.
Reagerar också på läkten de tillfälligt slagit dit. Förstås bra att säkra pappen så att den inte blåser loss men det borde göras genom att man smabbt och rappt får dit läkten som den ska sitta sen. Nu blir det ju en massa spikhål kvar när de lossar läkten.
Detta ser ut som dom nya takpappen typ t-tak evo och den brukar skrynkla sig ganska mycket i solen efter läggning.
Man kan lägga den helt slät och komma ut från rasten så är den jätte skrynklig.
Är bara skarvarna bra klistrade så är det ingen fara och alla skarvar och ränndalar ska limmas med klister
Man kan lägga den helt slät och komma ut från rasten så är den jätte skrynklig.
Är bara skarvarna bra klistrade så är det ingen fara och alla skarvar och ränndalar ska limmas med klister
T Polos skrev:Detta ser ut som dom nya takpappen typ t-tak evo och den brukar skrynkla sig ganska mycket i solen efter läggning.
Man kan lägga den helt slät och komma ut från rasten så är den jätte skrynklig.
Är bara skarvarna bra klistrade så är det ingen fara och alla skarvar och ränndalar ska limmas med klister
Japp han tyckte det såg väldigt slarvigt ut.H hus520 skrev:



