Hej!
såhär ser silikonen ut i vår gästtoalett. Alltså ursäkta men vad i helvete? Det ser så fult ut, vad har han gjort!? Kan man göra om det här? Jag har ringt och pratat med honom och han sa att han kommer när han har tid över. Men vad tycker ni jag ska säga? Och hur kan det åtgärdas? Kan man ta bort och göra om allt? Är det okej att det ser ut såhär och jag överdriver?!
såhär ser silikonen ut i vår gästtoalett. Alltså ursäkta men vad i helvete? Det ser så fult ut, vad har han gjort!? Kan man göra om det här? Jag har ringt och pratat med honom och han sa att han kommer när han har tid över. Men vad tycker ni jag ska säga? Och hur kan det åtgärdas? Kan man ta bort och göra om allt? Är det okej att det ser ut såhär och jag överdriver?!
Håller med om att det är fult, så såg det inte ut hos oss i något av badrummen. Det är verkligen inte svårt att silikona snyggt, det blev t.ex. betydligt prydligare när vi silikonade om bänkskivan i köket helt själva.
Vad jag förstått är det bara att skära bort och lägga på nytt, men det är en del pill att få bort allt det gamla silikonet (upptäckte vi vid ovan nämnda manöver i köket).
Vad jag förstått är det bara att skära bort och lägga på nytt, men det är en del pill att få bort allt det gamla silikonet (upptäckte vi vid ovan nämnda manöver i köket).
Jag personligen anser mig vara "lagom petig" och hade nog inte stört mig så mycket på det där, om det är det värsta med badrummet. Men det är ju inte jag eller nån annan här som varken betalat eller ska använda badrummet, så om du stör dig på det borde du se till att han fixar det.
Klicka här för att svara







