Stugan måste bort från vår tomt. Den går enkelt allt flytta i ett stycke, alternativt skruva isär. Stugan är uppförd 1976, men aldrig inredd. Den är tät och det finns ingen fukt eller andra skador. Lite kärlek så har man en perfekt sommarstuga. Lätt att komma till med bil för att flytta stugan.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Hej!
Jag finns i närheten och tar gärna en kik. Var finns det och hur nås du?
Mvh CB
Jag finns i närheten och tar gärna en kik. Var finns det och hur nås du?
Mvh CB
Är detta fortfarande aktuellt? Kan vara intresserad!
Klicka här för att svara