Tips från en som sliter med isolering - Välj färdigisolerat!!!
Aldrig att jag kommer att bygga ett hus som inte är isolerat på övervåningen, detta hus köpte vi i andra hand. Det är ett skitgöra utan dess like och värt mycket för att slippa.
Angående dörren låter idén med väggar onödigt krångligt, sätt "dörren" direkt i taket istället, så har vi det och det fungerar bra.