Rimligt?

• Billigt! Kör bara!

• Nej för tusan, du blir blåst!

Logga in och rösta för att se resultatet.
UPS-tekniker UPS-tekniker skrev:
Tog in fler offerter.
Sex entreprenörer var här och kollade. Tre stycken bemödade sig med att lämna pris.
Priserna på dessa låg mellan 148 000.- och 180 000.-
Valde den mittemellan som jag fick absolut bäst känsla av samt att deras referenser såg väldigt bra ut.
Uppdatering kommer när allt är klart :)
Trevligt med en liten nätt besparing på ca 100.000kr🙂

A AG A skrev:
Trevligt med en liten nätt besparing på ca 100.000kr🙂
Ja man kan ju göra annat för de pengarna tänker jag :)

• Haha
AG A
  • Laddar…
  • Gilla
Globetrot och 2 till
  • Laddar…
UPS-tekniker UPS-tekniker skrev:
Jag måste passa på att tacka Jhsthlm2021 på www.badrumsshoppen.se [länk] som fixade ihop en fin offert på blandare, WC med fixtur och duschväggar. Det blev faktiskt billigare än bygghemma. Kakel och klinkers hade jag redan beställt men han kan ordna det också.
Kul med engagerade medlemmar :)
Så lite så, bara kul att kunna hjälpa till 👍
Får skicka bilder sen när det är färdigställt, alltid kul o se slutresultatet :)

• Gilla
Ohchips och 1 till
  • Laddar…
😃

Har geckat lite på forumet för att få någon indikation på vad det kostar att renovera idag, samma storlek. Kollar man på kostnadsexemplet på typ ******** Redigerat av moderator ******** ser det ut att vara billigare idag än för 2år sen? Fattar fan ingenting känns som det kan gå åt vilket håll som helst. Följer Plupp's tips ovan, har frågat tre olika sidor om offerter nu haha

Redigerat av moderator:
H Hasse_b skrev:
Har geckat lite på forumet för att få någon indikation på vad det kostar att renovera idag, samma storlek. Kollar man på kostnadsexemplet på typ [länk] ser det ut att vara billigare idag än för 2år sen? Fattar fan ingenting känns som det kan gå åt vilket håll som helst. Följer Plupp's tips ovan, har frågat tre olika sidor om offerter nu haha
Hej och välkommen till Byggahus!

Försök istället få några offerter från några firmor i din närhet som dina grannar har anlitat

• Gilla
Hasse_b
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.