Hmm, har en of1400 som jag inte får lös stålet från på grund av att spindelspärren inte går att trycka in. Den går att trycka in 'åt andra hållet' för att spänna fast stålet men tar tvärstopp om man trycker den åt 'dra lös' hållet... Tänkte det finns ju massa festoolsjuklingar här som kanske har nåt tips? Eller om det är operation som gäller...