Hmm, har en of1400 som jag inte får lös stålet från på grund av att spindelspärren inte går att trycka in. Den går att trycka in 'åt andra hållet' för att spänna fast stålet men tar tvärstopp om man trycker den åt 'dra lös' hållet... Tänkte det finns ju massa festoolsjuklingar här som kanske har nåt tips? Eller om det är operation som gäller...
 
Mysko, efter lite till och frånslag gick det till sig. Får se om det återkommer
 
Måste erkänna att det var sbs (skit bakom spaken). När avtryckaren är intryckt (har den i fräsbord) så är ju låsknappen satt ut spel för att hindra eventuella låsningar så klart! Mysteriet löst som 'kalle' skulle säga...
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.