Farstatjej90
Lägg tiden/pengarna på deltametrin istället. Kommer lösa problemet.

BirgitS
Jonatan79 Jonatan79 skrev:
Många skadedjur kommer från utlandet av folk som varit utomlands på semester eller flyttat till Sverige från utlandet. Det finns statiskt på detta och jag har själv ägt fastigheter med migranter i och har erfarenhet. Nu måste du självklart kaxa upp dig hitta på något klurigt, kom igen?!
Nu gällde det varför du drog upp kackerlackor och icke skidåkande nationer, när det senare är ett omskrivande uttryck som brukar användas av rasister och liknande för att de inte ska fastna i rasistfilter. Kackerlackor är vanliga i USA och där åks det skidor.

BirgitS BirgitS skrev:
Nu gällde det varför du drog upp kackerlackor och icke skidåkande nationer, när det senare är ett omskrivande uttryck som brukar användas av rasister och liknande för att de inte ska fastna i rasistfilter. Kackerlackor är vanliga i USA och där åks det skidor.
Det är fakta, inget annat.

BirgitS
Det är fakta, inget annat.
Det jag skrev är fakta, kackerlackor finns i USA och det är en skidåkande nation. Ditt påstående om att kackerlackor bara kan komma från icke skidåkande nationer är alltså fel.

BirgitS BirgitS skrev:
Det jag skrev är fakta, kackerlackor finns i USA och det är en skidåkande nation. Ditt påstående om att kackerlackor bara kan komma från icke skidåkande nationer är alltså fel.
Jag har aldrig påstått att de inte kan komma från usa. Har du några fler analyser att dela med dig?

BirgitS
Jag har aldrig påstått att de inte kan komma från usa.
Hmm
Det förekommer även kackerlackor från olika icke svensktalande och skidåkande nationer.
Har du några fler analyser att dela med dig?
Som sagt den numera vanliga långsprötade silverfisken kommer normalt inte in via folk som har varit ute och rest utan via byggmaterial.

• Wow
Jonatan79
  • Laddar…
BirgitS BirgitS skrev:
Hmm

Som sagt den numera vanliga långsprötade silverfisken kommer normalt inte in via folk som har varit ute och rest utan via byggmaterial.
Jag har heller aldrig påstått att silverfiskar reser i väskor….

När det gäller vägglöss så kan du titta under sängarna, när du är på visning. Det kan finnas svarta prickar där, om det finns vägglöss. Jag har tagit för vana att göra så när jag bor på hotell.
Bilder tagna från begone.se:
Svarta prickar på trä under en säng, tecken på vägglöss.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Sängbotten av trä med svarta prickar, misstänkta tecken på vägglöss, fotograferad ovanifrån.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

När det gäller vägglöss så kan man hyra in en vägglushund så får man reda på om det finns. Kostar säkert en slant, men det kan det ju vara värt.

Walle85
BirgitS BirgitS skrev:
"Det förekommer även kackerlackor från olika icke svensktalande och skidåkande nationer."

När jag läser detta så får jag det till att det är icke svensktalande men det åks skidor, annars bör man väll rimligen skriva icke framför även skidåkande nationer? Just my 5 cents 😉

• Haha
Jonatan79
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.