Hej!

Någon här som vet hur O-ringen ska ligga i en Purus Delta Golvbrunn?
Har köpt en ny Delta vattenlåsinsats och en ny O-ring. Men hur ska O-ringen ligga i brunnen? Ska den sitta på vattenlåsinsatsen eller den ska läggas in i brunnen? Ska O-ringen vara hel eller den ska klippas av så den bara ligger på i typ halva brunnen?
 
kulle
O-ringen ska sitta på vattenlåsinsatsen
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.