När det gäller tätskikt finns idag en själv vulkande gummimatta från Mataki som heter Rubbox. Den har värden som vida överskrider det av branchen ställda krav på ånggenomsläpp. Den är dessutom väldigt snabb då det inte finns några igentliga torktider. Jag köpte den på K-Rauta och den var en aning dyrare men jäklar va snabbt det gick. Kan jag verkligen rek. Är det någon mer som testat detta tätskikt? Vore kul med fler synpunkter
 
Är systemet godkänt av GVK då?
 
"Testat av SP, godkänt av BKR & GVK!" Kopierat från Matakis hemsida.
 
bilder ? :-)
 
tjo, vad ligger priset på om man jämför?
Vad för lim använder man??

Blir det godkänt av GVK med gipsskiva som maxits matta gör?

Mvh Nicholas
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.