Hejsan!
Nu har vi äntligen byggt klart villan och ska införskaffa oss ett modernt larm i kåken.
Efter att ha gjort lite forskning på området hittade jag följande på securitaslarm.se
Någon som kan ge lite info om detta? Borde väl finnas en och annan Securitas-anställd här som har lite koll på vad det handlar om..
Hasse
Nu har vi äntligen byggt klart villan och ska införskaffa oss ett modernt larm i kåken.
Efter att ha gjort lite forskning på området hittade jag följande på securitaslarm.se
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Någon som kan ge lite info om detta? Borde väl finnas en och annan Securitas-anställd här som har lite koll på vad det handlar om..
Hasse
Husägare
· Sörmland
· 1 483 inlägg
Okej, intressant. Har läst om att man ingick ett samarbete för något år sedan med den amerikanska jätten Alarm.com men sedan dess knäpptyst... kanske har det med detta att göra?G ekaa88 skrev:
https://www.aktuellsakerhet.se/securitas-inleder-samarbete-med-alarm-com/
Husägare
· Sörmland
· 1 483 inlägg
Jag är tyvärr inte särskilt insatt och det lilla jag vet kan jag ej skriva om, men det verkar ha utvecklats en hel del iaf. Tror man lärt sig vissa konkurenter som vi kör larmrycken åt.H Hasse55 skrev:
Har du någon aning om när "hösten" är? Skulle behöva installera larmet inom ett par veckor, men samtidigt vill man ju vänta på det senaste.G ekaa88 skrev:
Husägare
· Sörmland
· 1 483 inlägg
Ska se om man kan luska lite, du är inte den första som frågar....
Tyvärr har jag en granne som är franchisetagare på vår ort för Verisure och har berättat om hur deras ledning behandlar sin personal.. inte så sugen på att sponsra ett sådant bolag.E etompau skrev:
Får läsa på om Ajax och SPC, tack.
Husägare
· Sörmland
· 1 483 inlägg