vad är det för bänkskiva? vad kostade den?
 
jutlandica skrev:
vad är det för bänkskiva? vad kostade den?
Hej, det är en laminatskiva från Swenovakök som heter Ebenholts (lam nr 5673), priset per meter är ca 750-800 kr
 
Otroligt snygg bänkskiva. Oj nu fick du mig att tänka om helt med vårt kök. Hur ska man kunna bestämma sig?!
 
Då har det hänt lite igen med köket. Kvällarna innan i veckan har vi laggt på att sätta väv och måla i de andra rummen. Renoverar shela lägenheten på samma gång och ska vara klra till den 24/3 då vi ska flytta in.

VAd det gäller köket är det endast ett högskåp längst till höger i köket som inte sitter fast som det ska.

Här kommer lite bilder.... och ja vi vet att alla spottar inte lyser, var bara ett test för att se hur det såg ut.

Diskhon är en Franke BEX50 som är underlimmad i bänkskivan.
 
  • 14.jpg
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • 15.jpg
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • 16.jpg
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
perssonjonsson skrev:
Då har det hänt lite igen med köket. Kvällarna innan i veckan har vi laggt på att sätta väv och måla i de andra rummen. Renoverar shela lägenheten på samma gång och ska vara klra till den 24/3 då vi ska flytta in.

VAd det gäller köket är det endast ett högskåp längst till höger i köket som inte sitter fast som det ska.

Här kommer lite bilder.... och ja vi vet att alla spottar inte lyser, var bara ett test för att se hur det såg ut.

Diskhon är en Franke BEX50 som är underlimmad i bänkskivan.
ojoj detta var riktigt spännande, kommer det någon fortsättning snart måntro??

Och får man vara så fräck att man frågar om materialkostnader?? (sitter och klurar lite på min nästa lägenhet...) :)
 
sweadde skrev:
ojoj detta var riktigt spännande, kommer det någon fortsättning snart måntro??

Och får man vara så fräck att man frågar om materialkostnader?? (sitter och klurar lite på min nästa lägenhet...) :)

Tyvärr får ni vänta på nya bilder, då vårt internet hemma är under flytt nu från gammla lägenheten till nya, skulle ta ca 3 veckor sa de. Så några nya bilder kommer först efter det. Men Diskmaskin och vatten är nu inkopplat och fungerar bra. Endast Inkoplling av ugn & häll kvar + kakel och fläktkåpa.

Kökssnickerierna med bänskiva och vasken går på ca 55 000:-
 
Är det gamla gasledningar som kommer från vägen där gamla vasken stod?
 
Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.