4 813 läst ·
21 svar
5k läst
21 svar
Nytt kök i nya lägeheten
vad är det för bänkskiva? vad kostade den?
Otroligt snygg bänkskiva. Oj nu fick du mig att tänka om helt med vårt kök. Hur ska man kunna bestämma sig?!
Då har det hänt lite igen med köket. Kvällarna innan i veckan har vi laggt på att sätta väv och måla i de andra rummen. Renoverar shela lägenheten på samma gång och ska vara klra till den 24/3 då vi ska flytta in.
VAd det gäller köket är det endast ett högskåp längst till höger i köket som inte sitter fast som det ska.
Här kommer lite bilder.... och ja vi vet att alla spottar inte lyser, var bara ett test för att se hur det såg ut.
Diskhon är en Franke BEX50 som är underlimmad i bänkskivan.
VAd det gäller köket är det endast ett högskåp längst till höger i köket som inte sitter fast som det ska.
Här kommer lite bilder.... och ja vi vet att alla spottar inte lyser, var bara ett test för att se hur det såg ut.
Diskhon är en Franke BEX50 som är underlimmad i bänkskivan.
ojoj detta var riktigt spännande, kommer det någon fortsättning snart måntro??perssonjonsson skrev:Då har det hänt lite igen med köket. Kvällarna innan i veckan har vi laggt på att sätta väv och måla i de andra rummen. Renoverar shela lägenheten på samma gång och ska vara klra till den 24/3 då vi ska flytta in.
VAd det gäller köket är det endast ett högskåp längst till höger i köket som inte sitter fast som det ska.
Här kommer lite bilder.... och ja vi vet att alla spottar inte lyser, var bara ett test för att se hur det såg ut.
Diskhon är en Franke BEX50 som är underlimmad i bänkskivan.
Och får man vara så fräck att man frågar om materialkostnader?? (sitter och klurar lite på min nästa lägenhet...)
sweadde skrev:
Tyvärr får ni vänta på nya bilder, då vårt internet hemma är under flytt nu från gammla lägenheten till nya, skulle ta ca 3 veckor sa de. Så några nya bilder kommer först efter det. Men Diskmaskin och vatten är nu inkopplat och fungerar bra. Endast Inkoplling av ugn & häll kvar + kakel och fläktkåpa.
Kökssnickerierna med bänskiva och vasken går på ca 55 000:-
Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden


