nej det är en ikea bänkskiva som dom sågat ut. vi funderade också på att snedda väggen och göra en typ hyllplan där men så bestämde vi oss för detta alternativ.
fläkten är en fläktkåpa från ikea, vi köpte en svart där som skulle matcha ugnen och micron men väl på plats såg den så liten och fjuttig ut att vi bestämde oss för att bygga in den istället.
runt om nederdelen på kåpan har vi satt gipsskivor där med som vi målat i en högblank våtrums färg som tål ånga och är lätt att torka av.
helt ok att du frågar.