Ganska tufft med hus helt i betong, men tveksam om vi bygger med denna typ i sverige.
Vi har lite högre krav på värmeisolering än kring medelhavet så tyvärr passar inte alla typer överallt. de hade runt 10 cm isolering i taket och vi behöver minst 200 och helst 450 mm för att klara lagkraven på energi. men visst allt går och får du tag i material så kan nog vilken byggare som helst sätta ihop det. kolla jackon de har en lego sats ganska liknande dock inte tak i betong.