23 029 läst ·
276 svar
23k läst
276 svar
Nytt försök att lansera nya sajten idag
Skämten åt sidan för ett ögonblick. Jag och många med mig tycker naturligtvis att det är trist när det krånglar. Allra tristast är det för de som sliter med detta och ännu inte lyckats fullt ut. Ni är dock i gott sällskap. Större aktörer än ni har haft problem med uppgraderingar. Det finns både internetbanker och andra samhällsviktiga organ som har misslyckats betydligt värre än vad BH gör och jag är övertygad om att ni i slutändan får till det och att den nya siten kommer att bli ännu bättre än dagens.
Vi "användare" kan nog stå ut med en del strul och är det någon som inte kan det så är det fritt att avstå från siten.
Jag vill bara säga lycka till Marlene, Per och ni andra som jobbar med detta. Jag är säker på att det blir något riktigt bra till slut!
Vi "användare" kan nog stå ut med en del strul och är det någon som inte kan det så är det fritt att avstå från siten.
Jag vill bara säga lycka till Marlene, Per och ni andra som jobbar med detta. Jag är säker på att det blir något riktigt bra till slut!
Administrator
· Skåne
· 8 684 inlägg
Då behöver du rensa cachen. Idag fungerar det.
Mail på prenumerationerna har fortfarande inte kommit igång igen sen uppgraderingsförsöken påbörjades...