Vi ska också sätta in fönster i en tegelfasad, och altandörr men det blir ju samma teknik.
Har någon några tips på vad man ska börja med? Tror ni man behöver fixa dit något bärande över dörr- och fönsterhål, typ en järnbalk? Tegelfasaden väger ju en del.
Vi har ett hus som byggdes upp på en gammal grund på slutet av 60-/början av 70-talet. Ursprunget är från början av 1900-talet som vi ska försöka återskapa med nya fönster bl a. Dessutom funderar vi på att putsa fasaden.
MVH
Anna