6 956 läst ·
2 svar
7k läst
2 svar
Nytt delforum idag! - Hemma hos
Administrator
· Skåne
· 8 667 inlägg
På önskemål från forummedlemmar har vi ett nytt delforum idag, "Hemma hos".
Visst är vi stolta över våra hus? Och visst är det roligt att se hur andra har det där hemma? Kanske vill man få inspiration när man själv vill förändra, eller så är man bara nyfiken.
Här kan du i alla fall lägga upp bilder på ditt hus, invändigt eller utvändigt, utan krav på att det är något speciellt projekt på gång eller att du undrar något. Du kanske bara vill skryta om hur fint du har det, helt enkelt. I alla fall gör du oss andra en tjänst om vi får titta på ditt hus.
Visst är vi stolta över våra hus? Och visst är det roligt att se hur andra har det där hemma? Kanske vill man få inspiration när man själv vill förändra, eller så är man bara nyfiken.
Här kan du i alla fall lägga upp bilder på ditt hus, invändigt eller utvändigt, utan krav på att det är något speciellt projekt på gång eller att du undrar något. Du kanske bara vill skryta om hur fint du har det, helt enkelt. I alla fall gör du oss andra en tjänst om vi får titta på ditt hus.
Medlem
· västernorrlandslän
· 77 inlägg
Jag skulle gärna lägga in bilder på mitt hus, men jag vet inte hur man gör för att "skapa en tråd" inte kan jag se nån ikon där det står skapa en tråd heller.... kan du berätta för mig hur man gör?
Du tar helt enkelt knappen nytt ämne i den här bilden http://forum.byggahus.se/hemma-hos/ så kan du skapa ett nytt ämne (tråd).
Bilder kan fixa enkelt så här http://forum.byggahus.se/information-feedback/80648-ladda-upp-stoerre-bilder-i-forumet.html
Bilder kan fixa enkelt så här http://forum.byggahus.se/information-feedback/80648-ladda-upp-stoerre-bilder-i-forumet.html
Klicka här för att svara