Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Delar med mig lite av min resa, Med mitt mockfjärdshus och hur jag löste strulet på vägen...
Redigerat:
Lite fler bilder...
Nästa fas...
För stort ingrepp i väggen ..reglar i vägen, plus inkommande vattenrör lite för korta..
Men det skulle ändå byggas in i samma låda som wc-fixturen, så skåpet blir liksom på vägg ändå, inga rör upp genom golv och tätskikt.
Men det skulle ändå byggas in i samma låda som wc-fixturen, så skåpet blir liksom på vägg ändå, inga rör upp genom golv och tätskikt.
Några bilder till...
Sista bilderna
En fråga om fördelarskåpet... det ser ut att ha ett rör i nederkanten som jag antar är för att evakuera eventuellt läckagevatten. Men på bilderna av det färdiga resultatet ser det helt tätt ut. Har du byggt in detta rör utan möjlighet att ta hand om eventuellt läckande vatten, eller är det bara så att det inte syns på bilderna?S Steverto skrev:
Resultatet är blev fint tycker jag, bra jobbat.
Bor också i ett Mockfjärds elementhus. Ser att de bärande elementen är urtagna för nedfällning av avloppsrör mm i det badrum ni rivit ut, det har inte givit sättningar eller har man förstärkt under eller liknande?
Tidigare ägare av vårat hus har kapat tre "I-balkar" för att dra skorsten från vardagsrummet o upp. I vardagsrummet hänger nu innertaket ner något pga att inget håller dessa uppe... Knarrar också betänkligt i sovrummet ovanför.
Bor också i ett Mockfjärds elementhus. Ser att de bärande elementen är urtagna för nedfällning av avloppsrör mm i det badrum ni rivit ut, det har inte givit sättningar eller har man förstärkt under eller liknande?
Tidigare ägare av vårat hus har kapat tre "I-balkar" för att dra skorsten från vardagsrummet o upp. I vardagsrummet hänger nu innertaket ner något pga att inget håller dessa uppe... Knarrar också betänkligt i sovrummet ovanför.