K Krusbär #1 Medlem · örebro · 1 inlägg 16 nov 2009 22:35 Krusbär Medlem örebro 1 inlägg 16 nov 2009 22:35 #1 Någon mer som funderar på att bygga i Nyponlunden, Örebro? Hörde att tomterna kommer att släppas under nov/dec.
Någon mer som funderar på att bygga i Nyponlunden, Örebro? Hörde att tomterna kommer att släppas under nov/dec.