E EFreiholtz skrev:
Fast det står fortfarande att det gäller köp gjorda 1/4-30/4. Så verkar inte vara uppdaterat än.
Om du kollar inlägget ovanför så är det uppdaterat i PRO360 appen och står att det gäller till 260831.

Även kampanjvillkoren är uppdaterade om man klickar sig vidare på webbsidan.
Screenshot_20260503-113007.png
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Ops! På hemsidan är det inte uppdaterat. Lite trist att det inte var någon bra deal på vettyg. :/

• Gilla
FredrikR
  • Laddar…
Väggscannern Bosch D-tect 120 tycks ha lagts ner. Om man söker på Bosch hemsida får man svaret att produkten utgått. Det finns just nu ingen annan modell som ersätter den verkar det som om Du inte vill lägga 6000+ för D-tect 200. De andra enklare modellerna GMS100-23 eller GMS120-27 har mycket sämre prestanda än D-tect 120. Någon som vet mer?

Nu har hemsidan uppdaterats:

1777879750397.png
För 18V-verktyg är det tyvärr samma premier som de senaste två omgångarna. För tillbehör, handverktyg och elmätverktyg är det nya premier, dock med ganska höga beloppsgränser (1000/2000/2500 kr ink moms. )

• Gilla
FredrikR
  • Laddar…
zarkov zarkov skrev:
Nu har hemsidan uppdaterats:

[bild]
För 18V-verktyg är det tyvärr samma premier som de senaste två omgångarna. För tillbehör, handverktyg och elmätverktyg är det nya premier, dock med ganska höga beloppsgränser (1000/2000/2500 kr ink moms. )
Lite trist att vi i Sverige verkar köra på med samma period efter period med samma premier.

FredrikR FredrikR skrev:
Lite trist att vi i Sverige verkar köra på med samma period efter period med samma premier.
Skillnaden denna gång verkar vara att alla prylar måste finnas på samma faktura och inte kombineras från olika. Vilket verkar ha fungerat under föregående period 2026. Som vanligt får en privatperson bara göra 2 ansökningar under Pro Deal perioden.

• Ledsen
mexitegel och 1 till
  • Laddar…
P poba53 skrev:
Skillnaden denna gång verkar vara att alla prylar måste finnas på samma faktura och inte kombineras från olika. Vilket verkar ha fungerat under föregående period 2026. Som vanligt får en privatperson bara göra 2 ansökningar under Pro Deal perioden.
Inte bara trist med likadana premier utan även en försämring alltså. 🫩

• Gilla
mexitegel
  • Laddar…
Jag mailade Pro Deals support gällande flera olika fakturor och fick svar att det inte är några problem med olika fakturor från olika leverantörer.

1778075082774.png
Skapa konto

• Gilla
  • Älska
BiniVille och 2 till
  • Laddar…
E EFreiholtz skrev:
Jag mailade Pro Deals support gällande flera olika fakturor och fick svar att det inte är några problem med olika fakturor från olika leverantörer.

[bild]
Bra om detta gäller. Jag baserade min kommentar på följande text i Bosch villkor:

"
  1. Köp en eller flera Bosch Professional 18V elverktyg, trädgårdsverktyg, mätverktyg, batterier, laddare eller startkit online eller i butik i Sverige och få en produktpremie baserad på ditt totala inköpsbelopp (fakturabelopp):

Minimum 2290 SEK (exkl. moms): Få en kategori A produktpremie.
Minimum 4010 SEK (exkl. moms): Få en kategori B produktpremie.
Minimum 5750 SEK (exkl.moms): Få en kategori C produktpremie.
(nedan “Kampanjprodukter”).

Produktpremierna finns beskrivna i nedan nämnda kampanj websida.
För att kvalificera sig för en produktpremie måste alla köpta produkter finnas med på en enda faktura. Det är inte möjligt att kombinera flera fakturor för att uppnå minsta inköpsbelopp.
Observera att begagnade eller second-hand varor är undantagna från Kampanjen.
"
Denna text har funnits i andra länders respektive villkor men fanns inte med i de svenska villkoren från 20260101-20260430

• Gilla
FredrikR
  • Laddar…
Någon som vet när denna finns att köpa?
Screenshot_20260514_191202_Chrome.jpg
Skapa konto

T trojlee skrev:
Någon som vet när denna finns att köpa?
[bild]
Maj 2026, läser jag så den bör inte vara långt borta.

FredrikR FredrikR skrev:
Maj 2026, läser jag så den bör inte vara långt borta.
Undra hur kriminellt pris det blir😬😎

• Älska
FredrikR
  • Laddar…
T trojlee skrev:
Undra hur kriminellt pris det blir😬😎
Hoppas du har en njure kvar att sälja. 😉

• Gilla
  • Haha
  • Älska
nanowire och 3 till
  • Laddar…
FredrikR FredrikR skrev:
Hoppas du har en njure kvar att sälja. 😉
Jag undrar lite oroligt om du fortfarande har dina njurar kvar. 😱

• Haha
  • Älska
  • Gilla
Alltgår och 3 till
  • Laddar…

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.