Det som de presenterat på world of concrete var tydligen även två större 18V borrhammare (5 resp. 8 kg). För att orka driva dem så kommer det 12Ah batteri också.
[länk]
Hoppas inte det va säljaren som sa att det kommer 12 ah batterier för dom finns ju redan!
Hoppas inte det va säljaren som sa att det kommer 12 ah batterier för dom finns ju redan!
[länk]
Det var som tusan - det fanns "bara" 8 Ah på bordet… och min hörsägen från säljaren ska tas med en nypa salt - jag var fullt upptagen med att leka med verktygen och lyssnade med ett halvt öra
Intressant produkt text på 12Ah batteriet:
"Den senaste celltekniken levererar samma effekt som ett standard 4 Ah-batteri – med betydligt mindre storlek och lägre vikt"
"Batterikapacitet 6 Ah"
18v 12Ah batteri med 6Ah kapacitet och ett 4Ah batteris effekt.
Intressant produkt text på 12Ah batteriet:
"Den senaste celltekniken levererar samma effekt som ett standard 4 Ah-batteri – med betydligt mindre storlek och lägre vikt"
"Batterikapacitet 6 Ah"
18v 12Ah batteri med 6Ah kapacitet och ett 4Ah batteris effekt.
Alltså nu har jag drägglat över bilderna några dar... Vilken tur att sänksågen är vänsterhänt så man slipper fundera på den... Om nu bara 10,8volts slagborren kunde ge upp så man fick anledning att byta ut den.
Alltså nu har jag drägglat över bilderna några dar... Vilken tur att sänksågen är vänsterhänt så man slipper fundera på den... Om nu bara 10,8volts slagborren kunde ge upp så man fick anledning att byta ut den.