HOBBY ARCHITECT #1 Medlem · 2 051 inlägg 15 jan 2015 00:17 HOBBY ARCHITECT Medlem 2 051 inlägg 15 jan 2015 00:17 #1 önskar jag kunde se ritningen till huset där i början. ser så fint ut. kåre santesson heter han tydligen och bor i österåker då. https://www.facebook.com/video.php?v=10153028982374883&fref=nf
önskar jag kunde se ritningen till huset där i början. ser så fint ut. kåre santesson heter han tydligen och bor i österåker då. https://www.facebook.com/video.php?v=10153028982374883&fref=nf