Hej,

Jag har ett nybyggt garage där jag hade tänkt att isolera vinden. Än så länge är inget isolerat.

Vilken isolering ska jag använda mig utav i väggar och yttertak ska man ha någon isolering i vindsbjälklaget när man ska isolera yttertaket?

Blir det bara glespanel till innertaket på takstolarna då?
 
Gles blir bra, sätt den på cc30 om du ska sätta gips i garagetaket.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.