Hej,
Jag har ett nybyggt garage där jag hade tänkt att isolera vinden. Än så länge är inget isolerat.
Vilken isolering ska jag använda mig utav i väggar och yttertak ska man ha någon isolering i vindsbjälklaget när man ska isolera yttertaket?
Blir det bara glespanel till innertaket på takstolarna då?