Har alltid tyckt att Siemens har snyggaste design och bästa funktionerna på vitvaror. Dock inte alltid prisvärdast.
Undrar om någon vet när deras nya inbyggnadsugnar och hällar dyker upp?
Går just nu inte att få tag i inbyggnadsugnar från Siemens.
 
Då kan du välja Bosch. Det är samma maskiner med bara olika artikelnummer ;D
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.