M masler #1 Medlem · 4 inlägg 19 nov 2003 22:31 masler Medlem 4 inlägg 19 nov 2003 22:31 #1 Har alltid tyckt att Siemens har snyggaste design och bästa funktionerna på vitvaror. Dock inte alltid prisvärdast. Undrar om någon vet när deras nya inbyggnadsugnar och hällar dyker upp? Går just nu inte att få tag i inbyggnadsugnar från Siemens.
Har alltid tyckt att Siemens har snyggaste design och bästa funktionerna på vitvaror. Dock inte alltid prisvärdast. Undrar om någon vet när deras nya inbyggnadsugnar och hällar dyker upp? Går just nu inte att få tag i inbyggnadsugnar från Siemens.
Sweli #2 Medlem · Stockholm · 2 227 inlägg 26 nov 2003 12:43 Sweli Medlem Stockholm 2 227 inlägg 26 nov 2003 12:43 #2 Då kan du välja Bosch. Det är samma maskiner med bara olika artikelnummer ;D