R
M maria01 skrev:
nåt som jag tycker är otroligt störande med blocket dom sista år är alla annonser från auktion sidor

varför ligger dom under säljes för blocket vägrar ta bort dom
Värre än så, auktioner i andra delar av landet dyker dessutom upp när man söker lokalt efter något.

Blocket ser inga problem med det när jag påpekat det.

• Gilla
Incinerator
  • Laddar…
R RoAd skrev:
Värre än så, auktioner i andra delar av landet dyker dessutom upp när man söker lokalt efter något.

Blocket ser inga problem med det när jag påpekat det.
det måste vara så att blocket får en stor del av sin inkomst från just dom

• Gilla
kisumisu och 1 till
  • Laddar…
I
Skärkarl Skärkarl skrev:
Om du kollar igen så ser du nog att det är fem gånger, inte två.
Var då så vänlig att bevisa detta eller sluta sprida lögner om mej!!

Nä, det här blev inte bra blocket.
Styrkan har ju varit användarvänligheten/enkelheten, nu är den som bortblåst.
Desktop versionen är ju katastrof, är som att titta på toapappersbredd mot ett A3 format

• Gilla
Incinerator
  • Laddar…
I
Skärkarl Skärkarl skrev:
Nu har du citerat hennes riktiga namn fyra gånger och ändå envisas du med att kalla henne Agneta. Det kanske inte enbart är Blockets fel att du inte förstår vad hon skriver?

Jag har för övrigt träffat Agata genom mitt jobb, hon är mycket kompetent och dessutom väldigt trevlig. När du påstår att hon ljuger är du bara pinsam.
Här i detta inlägget så ljuger du och påstår att jag har anklagat din väninna Agata för att ljuga!!

Här är mitt inlägg som du citerade och påstod att jag hade anklagat henne för att ljuga!!

"Då verkar påståendet som Agneta från blocket kom med om att det var bankid som krävde inloggning varje gång vara en ren lögn."

Jag skrev: Då verkar påståendet, vet du vad verkar betyder på svenska??

Sluta nu upp att ljuga om vad jag har skrivit om detta!!

Att det står Agneta i detta inlägget bror på att det stod så i mitt original inlägg.

• Gilla
maria01
  • Laddar…
För de i tråden som tvivlade på att nya Blocket är en kopia av Finn. 🙃

Skärmdump av en bilannons på Blocket med detaljer om service och bilens tillstånd.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

I Incinerator skrev:
Var då så vänlig att bevisa detta eller sluta sprida lögner om mej!!
Du gjorde det i de här inläggen:
måndag 24/11 18:23
tisdag 25/11 11:02 (två gånger)
tisdag 25/11 11:05
onsdag 26/11 08:35

I Incinerator skrev:
Här i detta inlägget så ljuger du och påstår att jag har anklagat din väninna Agata för att ljuga!!
Hon är inte min väninna, jag har träffat henne genom jobbet.

Vad gäller BankID så kan du googla på begreppet "ID-växling" eller läsa här vad BankID själva säger: https://www.bankid.com/foretag/anslut-foretag

BankIDs användaravtal tillåter inte ID-växling. Kortfattat betyder det att om användarna på en sajt behöver verifiera sig med BankID när kontot skapas så måste alla framtida inloggningar också ske med BankID. Det betyder också att om användarna inte behöver verifiera sig med BankID när kontot skapas så får de inte heller verifiera sig med BankID i ett senare skede.

Det ”Nya Blocket” skapar verkligen reaktioner och interaktioner hos folk!
”Det är så det kan gå när inte haspen är på”
Trevlig Helg! 🍺

I
Skärkarl Skärkarl skrev:

Vad gäller BankID så kan du googla på begreppet "ID-växling" eller läsa här vad BankID själva säger: [länk]

BankIDs användaravtal tillåter inte ID-växling. Kortfattat betyder det att om användarna på en sajt behöver verifiera sig med BankID när kontot skapas så måste alla framtida inloggningar också ske med BankID. Det betyder också att om användarna inte behöver verifiera sig med BankID när kontot skapas så får de inte heller verifiera sig med BankID i ett senare skede.
Då får bankid ta vissa sajter och företag i öronen....

I
Skärkarl Skärkarl skrev:

Vad gäller BankID så kan du googla på begreppet "ID-växling" eller läsa här vad BankID själva säger: [länk]

Hur var det med ditt påstående att jag påstått att din väninna Agata ljög??
Var vänlig att visa upp det eller pudla!!

I
Skärkarl Skärkarl skrev:
Du gjorde det i de här inläggen:
måndag 24/11 18:23
tisdag 25/11 11:02 (två gånger)
tisdag 25/11 11:05
onsdag 26/11 08:35
Det hade du visst rätt i, jag kan erkänna att komma ihåg namn inte är min starka sida.

• Älska
sysmali
  • Laddar…
kisumisu
useless useless skrev:
Du behöver inte vara folkbokförd i Sverige för att kunna skaffa BankID..
Det var ju intressant!

Har en arbetskollega som bor i Finland och kommer ej in på jobbets sidor längre pga Bankid.

Personen har ej bankid just pga får ej det för bor ej i Sverige.

Finns dock nåt som heter Freja som personen har för att kunna logga in på många andra sidor.

C
dof dof skrev:
Nä det där blir bara "torget"
Inga bilar , mc osv är med då 🙄
Nu har det iallafall dykt upp en sökruta på startsidan.
Men det beter sig väldigt konstigt, när man skriver i sökrutan visar den upp de kategorier som innehåller sökträffar.
Så man får fortfarande klicka in sig i respektive kategori. Klickar man bara på sök så verkar den bara visa den kategori som har flest träffar.

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.