Hittade en ny snygg kökskran från Mora. Den heter Styxx. Tyvärr var den alldeles för dyr (runt 10.000). Så därför undrar jag om någon har sett nåt liknande men kanske utan den digitala styrningen.

http://www.moraarmatur.se/
 
Titta på Tapwell Evo 186. Inte lika spacig, men typ samma funktion.
 
Oouuu – den var ful den! Kanske därför som den har fått sitt namn efter floden som man enligt grekisk mytologi forslade döda över till dödsriket...

Visst finns det bättre?

MVH
Ronnie
 
Elektroniskt styrd kökskran??

Den måste väl vara ännu mindre användbar och "nödvändig" än motorstyrd zoom på kameror?

Ytterliggare en sak som kan gå sönder, samtidigt som man får sämre precision.

Jaja.

/ Fredrik
 
Enligt hemsidan har den 'inslag av organiska former'. Fattar ju vem som helst att sådant kostar :D
 
Jag förväntade mig en Liebherr eller nåt i den vägen :)
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.