1 776 läst ·
5 svar
2k läst
5 svar
Ny snygg kran
Hittade en ny snygg kökskran från Mora. Den heter Styxx. Tyvärr var den alldeles för dyr (runt 10.000). Så därför undrar jag om någon har sett nåt liknande men kanske utan den digitala styrningen.
http://www.moraarmatur.se/
http://www.moraarmatur.se/
Elektroniskt styrd kökskran??
Den måste väl vara ännu mindre användbar och "nödvändig" än motorstyrd zoom på kameror?
Ytterliggare en sak som kan gå sönder, samtidigt som man får sämre precision.
Jaja.
/ Fredrik
Den måste väl vara ännu mindre användbar och "nödvändig" än motorstyrd zoom på kameror?
Ytterliggare en sak som kan gå sönder, samtidigt som man får sämre precision.
Jaja.
/ Fredrik
Klicka här för att svara