Jamen det var på tiden. Ser att även Niben är designad för att leverera riktigt hög effekt.

Detta var en trevlig nyhet för några också:

http://www.nibe.se/vvs/produkter/tlb/rcu.htm

Jag tror jag måste byta ut min 1215.....
 
Hmmm

registrera sig samma dag som man lägger sitt första inlägg, vilket gick ut på att uppmärksamma en produktnyhet. Brukar ju vara så att dom första inläggen handlar om att få hjälp.

Undrar om personen är på något sätt har samhörighet med nibe.

Kan ju ha fel...men lite av ett sammanträffande :o
 
ppalm skrev:
Hmmm

registrera sig samma dag som man lägger sitt första inlägg, vilket gick ut på att uppmärksamma en produktnyhet. Brukar ju vara så att dom första inläggen handlar om att få hjälp.

Undrar om personen är på något sätt har samhörighet med nibe.

Kan ju ha fel...men lite av ett sammanträffande :o

Ok, så för att vara på säkra sidan så understryker vi att även IVT har en pump på exakt samma tema. Thermia saknar fortfarande en varvtalsstyrd kompressor vad jag förstår?
 
Är nöjd med min nibe fighter 360 p
har haft lite problem med styrningen dock.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.