Medlem
· Västernorrland
· 521 inlägg
Härligt! Äntligen något nytt man kan skaffa! 
Husägare
· Västernorrland
· 2 532 inlägg
Så där kan du ju inte bara skriva. Var? Pris?
Husägare
· Västernorrland
· 2 532 inlägg
Googlar man SPC K520 så är det inte mycket som visas. Typ ingenting. Verkar som ingen har fått in den i system ännu. Även kollat många sidor av de som säljer larm.
Hmm, står just i begrepp att beställa två st 421Mattias_Jo1 skrev:
Husägare
· Västernorrland
· 2 532 inlägg
Är det solar i Sundsvall eller har de andra kontor.
Edit: De har så klart kontor på flera ställen. Var det först som kom upp i Sundsvalls för mig. Bor själv där nämligen.
Edit: De har så klart kontor på flera ställen. Var det först som kom upp i Sundsvalls för mig. Bor själv där nämligen.
Redigerat:
Emellanåt reagerar min inte på enskilda knapptryckningar. Kan vara ok om det är pilarna (oftast ned) men när en siffra som finns med i koden inte "tar" på första försöket vid avlarmning blir det mer stressigt. Annars är den trevlig och diskret. Den var kriteriet från det lokala smakrådet (frun) för att få sätta panelen i hallen hos oss.
Enligt Vanderbilt har de förbättrat manöverpanelen i flera omgångar,
sedan panelen blev Vanderbilt-brandad har den optimerats så att den har blivit bättre på att känna knapptryckningar trotts variationer mellan olika fuktighetsgrad mellan de individer som använder den.
Jag hade försökt driva frågan om garantiutbyte till en nyare där jag köpt den.
sedan panelen blev Vanderbilt-brandad har den optimerats så att den har blivit bättre på att känna knapptryckningar trotts variationer mellan olika fuktighetsgrad mellan de individer som använder den.
Jag hade försökt driva frågan om garantiutbyte till en nyare där jag köpt den.