Hej, våra byggare köpte på morgonen med sig isoleringsskivor som man förvarade under bar himmel under en regnig gårdag som senare under natten och morgonen här övergått i nederbörd av snö.
Vår fråga är om dessa skivor är obrukbara nu eller kan dessa användas för att isolera vår tillbyggnad?
Tack för era råd och åsikter!
Vår fråga är om dessa skivor är obrukbara nu eller kan dessa användas för att isolera vår tillbyggnad?
Tack för era råd och åsikter!
Medlem
· Stockholm
· 4 631 inlägg
https://www.recticelinsulation.com/...10824 Lagrings- och hanteringsanvisningar.pdf
Kolla här, borsta bort snön innan den tinar, och förmodligen räcker det med att ställa den under tak och torka av den då den har slutna celler som ej drar åt sig fukt.
dvs ingen fara om man torkar av och låter torka.
Kolla här, borsta bort snön innan den tinar, och förmodligen räcker det med att ställa den under tak och torka av den då den har slutna celler som ej drar åt sig fukt.
dvs ingen fara om man torkar av och låter torka.
Medlem
· Stockholm
· 4 631 inlägg
Klicka här för att svara
