Den var inte stor. Undrar om det finns nån mindre? Fanns ju tydligen nån pennhistoria från B&D förr.
Varför vill man ha denna framför deras 10,8 voltdragare?

Varför inte svenska sidan :D

Ja varför inte

Man får väl kolla på den när den kommer ut i butik. Kan ju vara användbar

Har ju funnits som grön länge

Den verkar dubbelt så stark som IXO'n men varför har den inte vinkelväxel som lyx-IXOn? Då vore den klockren. (Tokgillar min ixo, men man vill ju ha mer!)

På jobbet har vi en IXO och det går så långsamttttttttttttt.
Jag tycker att en skruvdragare bör minimum ha 400 varv/min. Så både IXO'n och ProDrive:n har för låga varv med sina 180 varv/min respektive 250 varv/min.

ClasseClas
Det står ju att den "passar i varje byxficka". Kan det bli bättre? :rolleyes::rolleyes:

Springare skrev:
På jobbet har vi en IXO och det går så långsamttttttttttttt.
Jag tycker att en skruvdragare bör minimum ha 400 varv/min. Så både IXO'n och ProDrive:n har för låga varv med sina 180 varv/min respektive 250 varv/min.
Vi har också en, men den används bara när inget annat kommer åt. Då kan man väl stå ut med varvtalet. Men att använda den varje dag, nej tack!

Hårdare chassi är en bra idé, grönixon är såpass stark att det knakar ordentligt i den när det går lite tungt. Största bristen är dock att den är svår smygköra med, det är full gas (även om det går ganska långsamt på max) eller inget, så många gånger drar jag fram en större 12V-dragare när lill-IXOn egentligen är mer passande, just för att det är så mycket lättare att dra lagom hårt med stora.

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.