personstar

Ny Firmware SPC 3.7

12k läst  87 svar

1. RilleRock
    Medlem Nivå 10
    Korrekt, behövs ingen fast ip på något.

Boan gillar
  2. E
    Medlem Nivå 4
    Riktigt bra!

3. B
    Medlem Nivå 8
    Ingen FW 3.8 än?

4. P
    Medlem Nivå 6
    Nej

5. V
    Husägare Nivå 4
    Vart hittar man den senaste FW till SPC vilken version skall man ladda in har idag 3.6.6

6. RilleRock
    Medlem Nivå 10
    Kolla inlägg #20.
    3.8.5 är senaste för tillfället.

7. F
    Husägare · Nivå 8
    Jag tänkte uppgradera min firmware, men jag hade inte behörighet till din dropbox i #20. "No access. The owner hasn’t granted you access to this link."
    Minns att jag plockat hem någon version därifrån tidigare, är det något tillfälligt fel eller behöver man muta RilleRock på något vis? En påse bullar brukar ju rekommenderas för allehanda tjänster...

8. P
    Medlem Nivå 6
  9. F
    Husägare · Nivå 8
    Tack! Bullarna finns i frysen vid behov!

10. gol
    Medlem Nivå 6
  11. F
    Husägare · Nivå 8
    Bra jobbat gol! Testade din web gateway för några år sedan, men jag har fortfarande inte någon mer automation inkopplad att använda det till...
    Lycka till!

gol gillar
  12. bygga_bo
    Medlem · Nivå 11
    Ja, verkligen kul att se! Får hoppas att det blir bra business för dig gol.

Kan du avslöja om det finns planer för en GW som lirar med Domoticz eller OpenHAB?

13. gol
    Medlem Nivå 6
    Du kan använda SPC Web Gateway för att binda ihop SPC med dessa och andra hemautomationssystem såsom Home Assistant.

14. V
    Husägare Nivå 4
    Tackar kan man installera från version 3.6.6 till 3.8.5 direkt

15. F
    Husägare · Nivå 8
    Jag uppgraderade från 3.6.6 igår. Fanns en speciell mapp i zip-filen för uppgradering från 3.6.x. Det gick utmärkt.

Logga in för att se högupplösta bilder och få möjlighet att ställa frågor. :love: