Hej!
Kollar över möjligheten att byta ut mina gamla dörrar mot nya, utan att byta ut karmen. Dörrbladsmåtten är 1940x850x40.
Bekymret jag har är att de dörrar man köper idag har bredden 825.. det kommer alltså fattas 25mm i bredd med nya dörrblad.
Finns det någon smidig och billig lösning för detta?