P
pleqtiz
Verktygstokig
· Västernorrland
· 1 776 inlägg
pleqtiz
Verktygstokig
- Västernorrland
- 1 776 inlägg
såg att Bosch kommer med en ny typ av kap/ger såg, GCM12SD
http://www.tool-rank.com/tool-blog/news/new-bosch-axial-glide-12”-miter-saw-20100604690/
ska bli intressant när den dyker upp i butikshyllorna och få klämma på den
http://www.tool-rank.com/tool-blog/news/new-bosch-axial-glide-12”-miter-saw-20100604690/
ska bli intressant när den dyker upp i butikshyllorna och få klämma på den
Blir intressant när recensionerna börjar dyka upp. Men om jag förstod rätt skulle det dröja rätt länge. Likaså verkar det som att Boschen inte har någon laser. En dålig laser utgör ju iofs ett irritationsmoment som stjälper mer än hjälper, men en bra laser hade jag velat ha på en proffssåg. Boschs patenterade Axial-Glide-systemet ser ju trevligt ut. Återstår att se hur det står sig förhållande till Festools Kapex.
Klicka här för att svara
