P
  • GCM12SD-Hero.jpg
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Blir intressant när recensionerna börjar dyka upp. Men om jag förstod rätt skulle det dröja rätt länge. Likaså verkar det som att Boschen inte har någon laser. En dålig laser utgör ju iofs ett irritationsmoment som stjälper mer än hjälper, men en bra laser hade jag velat ha på en proffssåg. Boschs patenterade Axial-Glide-systemet ser ju trevligt ut. Återstår att se hur det står sig förhållande till Festools Kapex.
 
Fördelen är att man kan ställa den dikt an mot en vägg, eller är det andra fördelar med den? :)
(läste inte texten på länken)
 
Någon som hört när den kommer?
 
Pratade med bosch och de sa att den ska släppas i skandinavien den första september.
Och kommer heta GCM 12 GDL
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.