Har renoverat köket och då köpt en ny blandare (denna https://www.hornbach.se/shop/Koksbl...sch-svart-matt/10073965/artikel-detaljer.html). Nu när vi äntligen börjat använda nya köket så låter blandaren på tok för mycket när strålen är liten (eller snarare är det nog som så att den låter mycket hela tiden men stor/hård stråle dränker missljudet). Titta på bifogad film. Är det något som rörmokaren inte lyckats med här eller är det blandaren som helt enkelt är skräp?